Lækkert weekendvejr

Sikke et fantastisk vejr at holde weekend. Har ellers følr mig noget snydt i løbet af ugen, hvor jeg har siddet på kontoret iført cardigan! og har kunnet se ud på det gode vejr.
Lørdag var jeg hjemme og hyggede mig sammen med Peter. Anders var af sted for at få lavet konebilen, så den forhåbentlig 7-9-13 kan synes i morgen.

image

Vi lavede pandekager og det var et hit. Både dem med uden, med banan og med Nutella.

image

Jeg er lidt hysterisk med at få solcreme på så snart jeg har hørt at se har solskin i Spanien. Så hverken Peter eller jeg går ud uden solcreme. Vand skal der også til og helst også en kasket, solhat eller noget i den dur.

Søndag, Grundlovsdag og fars dag. Peter og jeg stod tidligt op og hyggede i stuen indtil Anders fik øjne. Peter kunne næsten ikke vente med at give gaver til far og han skulle naturligvis også hjælpe med at pakke dem ud.

image

Anders fik en ny pung, en Tenacious D T-shirt og selvfølgelig The pick of Destiny (skæbnens plekter). Det giver mening, hvis man har set filmen ☺
Vi fik taget træet til mit spisebord ud, så det kan ligge i Solen og blive tørret godt igennem. Det har ligget i værkstedet siden august/september sidste år.

image

Trækvognen kom også frem fra gemmerne, så den kunne blive støvet af og blive blæst igennem, så den er klar til at komme med i Odense Zoo på mandag, hvor vi alle tre skal på tur med Bedstemor.
Inde i drivhuset har jeg længe haft en halv whiskeytønde stående, men det var bare så mange myrer, når jeg rodede i jorden. Så den ville jeg gerne have ud på skærverne. Føj for en ulykke der mødte os, da den blev flyttet! Myrer og myreæg alle vegne. Der blev vandet for kryb og nu kommer den ikke derind igen.

image

I eftermiddags tog vi en tur på ‘Feddet’ for at slå græs. Det trængte. Og nu ser det pænt ud igen.

image

Peter faldt i søvn med det samme, han blev puttet. Nu står den på sofa og film inden jeg skal på skole hele næste uge…

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar